vrijdag 16 juni 2017

Als druk bezet ondernemer laat je geld liggen


Subsidies en kredieten van de overheid. Je hoort er wel eens over maar je hebt geen tijd om je er in te verdiepen. Daardoor loop je geld mis. En dat is zonde!

1,2 miljard euro voordeel
Er zijn ondernemers die overheidsregelingen al weten te vinden. Zo maakten 20.000 MKB’ers vorig jaar gebruik van de innovatieregeling WBSO (Wet Bevordering Speur- en Ontwikkelingswerk). Dit leverde deze bedrijven in totaal 1,2 miljard euro voordeel op. De WBSO is een van de regelingen van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). RVO is een onderdeel van het Ministerie van Economische zaken en ondersteunt bedrijven met tal van regelingen en subsidies.

Geld verdienen bij start bedrijf
Verdiep je bij de start van je bedrijf in fiscale maatregelen als Zelfstandigenaftrek, Startersaftrek en MKB winstvrijstelling. Kijk ook eens naar Kleinschaligheidsinvesteringsaftrek en de Kleine Ondernemers Regeling (KOR). Het is de moeite waard je in te lezen in de voorwaarden en jouw administratie zo in te richten dat je aan deze voorwaarden voldoet. Wie weet wat het je oplevert!

Geld nodig voor jouw idee
Ben je bezig met vernieuwende producten en ideeën die kunnen helpen bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken? Of kunnen helpen bij het verhogen van de welvaart? Dan kom je wellicht in aanmerking voor Vroege Fase Financiering. Het geld van deze regeling  is specifiek bedoeld voor de stap van idee tot de aanvang van de productontwikkeling. Denk hierbij bijvoorbeeld aan marktonderzoek.

Door de bomen het bos zien
Voor starten, innoveren en internationaal ondernemen bestaan regelingen en subsidies vanuit landelijke,- provinciale,- regionale- en gemeentelijke overheden. Om wegwijs te worden in dit woud van maatregelen kun je als startpunt de site van Kamer van Koophandel gebruiken. Of bel eens met een van de adviseurs van de Financieringsdesk, zij helpen je graag op weg.

Praktische informatie over fiscale maatregelen en subsidies
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/financiering/subsidies-en-regelingen/
Financieringsdesk, op werkdagen bereikbaar van 08.30-17.00 uur (gratis)
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/financiering/hulp-bij-financiering/

 

 

 

 

 

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen